IFRS 16 Sopimushallinta.
Hallitse Leasing-sopimuksia IFRS 16 -standardin mukaisesti
Frame IFRS 16 Sopimushallinta -järjestelmä on tarkoitettu pörssiyhtiöille
ja muille EU-alueella toimiville yhtiöille, jotka raportoivat
tilinpäätöksensä IFRS 16 -standardin mukaisesti.
Ei vaadi IFRS 16 -standardin asiantuntemusta
Käsittelee kaikki erilaiset sopimusmuutokset
Yhteensopiva kaikkien konsolidointi- ja kirjanpitojärjestelmien kanssa
Asiakkaitamme
Kiinnostuitko?
Kysy lisää järjestelmästä asiantuntijoiltamme ja lue järjestelmän käyttöönottoprosessistamme
Frame IFRS 16 Sopimushallinta – kattava ratkaisu
IFRS 16 -raportointiin
Helppokäyttöinen sopimushallinan -sovellus
leasing-sopimusten hallinnointiin
Leasing-sopimukset
Kaikki leasing-sopimuksen oleelliset tiedot, sekä IFRS 16-standardin mukaiset lisäkentät, jotka mahdollistavat käyttöoikeusomaisuuserien ja vuokrasopimusvelan laskennan.
Talouslukujen raportointi
Tuottaa IFRS 16-standardin mukaiset kirjanpidon siirtotiedostot, jonka avulla voit siirtää tarvittavat tiedot kirjanpito- tai konsolidointijärjestelmääsi. Muodostaa myös standardin edellyttämät liitetiedot.
Haluatko helpottaa IFRS 16 -raportointiasi?
Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään
Frame IFRS 16 Sopimushallinta tarjoaa
Vuokrasopimustiedot sähköisessä muodossa sekä alkuperäiset sopimukset pdf-liitteinä.
Tarvittavat työkalut kaikkien yleisten sopimusmuutosten tekemiseen, esim. keston, laajuuden tai hinnan suhteen.
IFRS 16-standardin vaatimat luvut ja liitetiedot.
Indeksikorotusten ajo suurelle määrälle sopimuksia kerralla.
Ajastettavat ilmoitukset, jotka tehostavat sopimusten hallinnointia.
SEPA-materiaalien luominen sopimusten maksuja ja kirjanpidon siirtotiedostoja varten.
Suunnitteletko IFRS 16 leasingsopimusten hallintajärjestelmäsi vaihtamista?
On oikea aika vaihtaa IFRS 16 -raportointiratkaisua, jos nykyinen järjestelmäsi
jos tämän hetkinen ratkaisu on vain yleinen työkalu, jota ei ole kehitetty tähän erityistarpeeseen.
on ainoastaan pienen ryhmän käytössä heikosti soveltuvan hinnoittelurakenteen tai tehottoman käyttöoikeuksien hallinnan vuoksi.
vaatii huomattavan määrän manuaalista työtä ja asiantuntemusta taloustiimiltäsi.
on vaikea mukauttaa ja päivittää organisaatiomuutosten yhteydessä.
Asiakaskohtaisten määrittelyprojektien avulla ymmärrämme, mitä asiakkaamme todella tarvitsevat
Me Fatmanilla koemme, että asiakkaidemme työtapojen ymmärtäminen – ja joskus jopa niiden haastaminen – on tärkeää onnistuneen käyttöönoton ja laadukkaan SaaS-palvelun kannalta. Siksi teemme aina perusteellisen tarveanalyysin ja määrittelytyön ennen kuin sitoudumme asiakastoimitukseen.
Ennen varsinaista Fatman Framen käyttöönottoprojektia tarvitaan aina työpaja tai jopa pieni projekti, jossa asiakkaan tarpeet ja prosessit määritellään selkeästi. Erillinen määrittelyprojekti on tapamme varmistaa, että monitahoisenkin käyttöönottoprojektin toteutus sujuu sujuvasti ja aina sovitussa aikataulussa. Määrittelyprojekti ei velvoita sinua ostamaan sovellustamme ja voit vapaasti käyttää määrittelyprojektin tuloksia toimintasi kehittämiseen tai esim. vaihtoehtoisen järjestelmän hankinnassa.