Olemme täällä sinua varten
Fatmanin helpdesk palvelee arkisin kello 8-16 välillä. Vastauksia yleisimmin esitettyihin kysymyksiin löytyy alta. Mikäli et löydä kysymykseesi vastausta täältä, jätäthän yhteydenottopyyntösi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse helpdesk@fatman.fi. Voit kirjautua Frameen alla olevan linkin kautta Kirjaudu Frameen
FAQ – Käyttäjätunnus ja oikeudet
Miten saan käyttäjätunnuksen? Miten päivitän oman käyttäjätunnukseni tietoja?
Käytä sisäänkirjautumisikkunan ”unohtuiko salasana” -linkkiä. Huomioithan, että “Käyttäjätunnus”-kenttään syötetään oletuksena sähköposti, mutta käyttäjätunnus voi olla myös toisessa muodossa. Jos et muista tarkkaa käyttäjätunnusta/sähköpostia, jolla olet rekisteröitynyt, niin ota yhteyttä ohjelmistosi pääkäyttäjään tai omaan esimieheesi.
Olen hukannut salasanan, mitä teen?
Käytä sisäänkirjautumisikkunan Unohtuiko salasana -linkkiä. Huomioithan, että Käyttäjätunnus-kenttään syötetään oletuksena sähköposti, mutta käyttäjätunnus voi olla myös toisessa muodossa. Jos et muista tarkkaa käyttäjätunnusta/sähköpostia jolla olet rekisteröitynyt – ota yhteys tietokantasi pääkäyttäjään tai omaan esimieheesi.
Miten voin muuttaa käyttäjätunnukseni roolia tai oikeuksia?
Ota yhteyttä ohjelmiston pääkäyttäjään, Fatmanin tekninen tuki ei muokkaa käyttäjien rooleja ilman pääkäyttäjän hyväksyntää.
FAQ – TEKNINEN VIKATILANNE
Frame näytti virheilmoituksen, mitä teen?
Tee vikailmoitus Fatmanin tukeen yhteydenottolomakkeella ja kerro tarkasti, mitä olit tekemässä.
Ohjelman käytössä tuli vikatilanne, mitä teen?
Varmista, että käytät tuettua selainta (Internet Explorer ei ole tuettu). Kokeile ainakin yhdellä muulla selaimella varmistaaksesi, että vika ei ole selaimessa. Ohita välimuistin lataus (Ctrl + F5) sekä poista evästeet. Kokeile kokonaan toisella laitteella ja jos mahdollista myös toisella internet yhteydellä, varsinkin jos havaitsit ongelman mobiililaitteella. Mikäli vika toistuu yllä olevien ohjeiden jälkeenkin, tee vikailmoitus yhteydenottolomakkeella.
Sisäänkirjautuminen ei onnistu, vaikka salasana on varmasti oikea
Ohita selaimesi välimuistin lataus (Chrome: Ctrl +F5) ja poista evästeet. Kokeile kirjautumista kokonaan toisella laitteella. Mikäli ongelma jatkuu, ilmoita asiasta kannan pääkäyttäjälle, joka ohjaa asian tarvittaessa tekniseen tukeen.
Tuotantopäivitys on parittomien keskiviikkojen iltapäivisin klo 16.00-18.00. Tuotantopäivityksen aikana Framea voi käyttää, mutta jokin toiminto saattaa olla hetkellisesti poissa käytöstä. Yritä päivityksen jälkeen uudelleen ennen kuin avaat tiketin. Voit tilata tarkemmat tiedot päivityksistä sähköpostiisi ja tarkistaa päivityksen etenemisen täältä
FAQ – Tuotantopäivitykset
Päivityksen aikana ongelmia
Tuotantopäivitys on parittomien keskiviikkojen iltapäivisin klo 16.00-18.00 jonka aikana Framea voi käyttää mutta jokin toiminto saattaa olla hetkellisesti pois käytöstä. Yritä päivityksen jälkeen uudelleen ennen kuin avaat tiketin.
Voit tilata tarkemmat tiedot päivityksistä sähköpostiisi ja tarkistaa päivityksen etenemisen täältä
Uusi ongelma ohjelmiston päivityksen jälkeen
Tyhjennä selaimesi välimuisti (Ctrl +F5 Chromella) ja poista evästeet. Kokeile kirjautumista kokonaan toisella laitteella. Jos ongelma jatkuu, ilmoita asiasta Fatmanin tukeen tällä lomakkeella.
Tilaa release notes
Lähetämme asiakkaillemme säännöllisesti sähköpostitse uutiskirjeitä (release noteseja) tuotteidemme uusista ominaisuuksista. Mikäli et ole jo postituslistallamme, voit tilata release notesit sähköpostiisi alla olevan linkin kautta.