Asiakastuki.
Fatman Asiakastuki – Olemme täällä sinua varten
Fatmanin helpdesk palvelee arkisin kello 8-16 välillä. Vastauksia useimmin esitettyihin kysymyksiin löytyy alta.
Mikäli et löydä kysymykseesi vastausta alhaalta, jätäthän yhteydenottopyynnön yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse helpdesk@fatman.fi.
Voit kirjautua Frameen alla olevan linkin kautta
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Käyttäjätunnukset ja oikeudet
Ota yhteyttä ohjelmiston pääkäyttäjään, Fatmanin tekninen tuki ei muokkaa käyttäjien rooleja ilman pääkäyttäjän hyväksyntää.
Käytä sisäänkirjautumisikkunan Unohtuiko salasana -linkkiä. Huomioithan, että Käyttäjätunnus-kenttään syötetään oletuksena sähköposti, mutta käyttäjätunnus voi olla myös toisessa muodossa. Jos et muista tarkkaa käyttäjätunnusta/sähköpostia jolla olet rekisteröitynyt – ota yhteys tietokantasi pääkäyttäjään tai omaan esimieheesi.
Ole hyvä ja ota yhteyttä järjestelmänne Pääkäyttäjään. Sopimuksemme mukaan Pääkäyttäjät vastaavat käyttäjäoikeuksien ja käyttäjätietojen hallinnoinnista. Fatmanin tekninen tuki ei saa tehdä mitään muutoksia järjestelmänne käyttäjäoikeuksiin ilman järjestelmän Pääkäyttäjän suoraa pyyntöä.
Mikäli olet unohtanut salasanan, Framen kirjautumissivulla on linkki ”Unohtuiko salasana” josta saat helposti tilattua salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi.
Tekninen vikatilanne
Kokeile kirjautumista kokonaan toisella selaimella tai laitteella. Poista evästeet selaimen asetuksista ja ohita vielä välimuistin lataus (Ctrl +F5). Mikäli ongelma jatkuu näidenkin jälkeen, ilmoita asiasta teidän kantanne pääkäyttäjälle, joka ohjaa asian tarvittaessa tekniseen tukeemme.
Varmista, että käytät tuettua selainta (Google Chrome tai Edge). Kokeile ensimmäiseksi jollain toisella selaimella varmistaaksesi, että vika ei johdu selaimesta jota käytät. Tyhjennä evästeet selaimen asetuksista ja ohita välimuistin lataus (Ctrl + F5). Kokeile kokonaan toisella laitteella, varsinkin silloin jos havaitsit ongelman mobiililaitteella. Mikäli vika toistuu yllä olevien ohjeiden jälkeenkin, tee vikailmoitus yhteydenottolomakkeella asiakastukeemme.
Tee vikailmoitus Fatmanin tukeen yhteydenottolomakkeella ja kerro tarkasti, mitä olit tekemässä. Kuvakaappaus koko ruudulta on aina hyvä lisätä myös selityksen mukaan. Tämä auttaa meitä näkemään mistä konkreettisesti on kyse.
Tuotantopäivitykset
Lähetämme asiakkaillemme säännöllisesti sähköpostitse uutiskirjeitä tuotteidemme uusista ominaisuuksista tai muutoksista. Mikäli et ole jo postituslistallamme, voit tilata uutiskirjeen sähköpostiisi alla olevan linkin kautta.
Kokeile kirjautumista kokonaan toisella selaimella tai laitteella. Tyhjennä evästeet selaimen asetuksista ja ohita vielä välimuistin lataus (Ctrl +F5). Jos ongelma jatkuu, ilmoita asiasta Fatmanin tukeen alhaalla olevalla lomakkeella.
Tuotantopäivitys on parittomien keskiviikkojen iltapäivisin klo 16.00-18.00. Tuotantopäivityksen aikana Framea voi käyttää, mutta jokin toiminto saattaa olla hetkellisesti poissa käytöstä. Yritä päivityksen jälkeen uudelleen ennen kuin avaat tiketin.
Voit tilata tarkemmat tiedot päivityksistä sähköpostiisi ja tarkistaa päivityksen etenemisen täältä.